Tržišta & lokacije

Pomoću naše analize tržišta mogu se procijeniti Vaši podaci o kupcima i utvrditi tržišni potencijal, tako da možete učinkovito koristiti svoje marketinške i prodajne strategije.

Prepoznajte prednosti tržišta i odredite potencijalne lokacije

Za uspješno poslovanje nije ključno samo znanje o kupcima, već i istraživanje relevantnih tržišta. Naposljetku, ako ne znate kako se Vaša branša razvija i kakav je Vaš vlastiti položaj na tržištu, nećete moći učinkovito koristiti svoje marketinške i prodajne strategije. Da biste dobili ove podatke, preporučuje se profesionalna analiza tržišta pomoću koje možete utvrditi svoj položaj na tržištu kao i potencijale i rizike.

Za strateško poslovno planiranje važno je i da uzmete u obzir kriterije uspjeha specifične za lokaciju: Analizom lokacije možete procijeniti postojeće lokacije i optimalno planirati nove lokacije uzimajući u obzir čimbenike kao što su potencijal zarade, infrastruktura i konkurencija. U tom procesu možete saznati gdje žive Vaše ciljne skupine s visokom kupovnom moći, gdje se traže Vaši proizvodi ili usluge i gdje je konkurentna situacija najbolja za Vas.

 

Kakva god da je Vaša situacija – mi imamo pravo rješenje

MARKUS

Omogućuje sveobuhvatne analize tržišnih područja, industrije i drugih čimbenika. Marketinška baza podataka sadrži detaljne i pouzdane podatke o više od 2,2 milijuna ekonomski aktivnih tvrtki iz Njemačke, Austrije i Luksemburga.

Tržišta i lokacije

Amadeus

Ekonomske informacije za više od 24,5 milijuna javnih i privatnih tvrtki iz 45 europskih zemalja.

Zašto su informacije o tržištima i lokacijama bitne

  • Naše analize tržišta počinju tamo gdje ne možete samostalno napredovati: Procjenjujemo Vaše podatke o kupcima i tržišni potencijal prema aspektima kreditne sposobnosti i trenutnim tržišnim informacijama, te koristimo različite statističke metode kako bismo Vam pokazali obećavajuće segmente kupaca. Kako u B2B, tako i u B2C poslovanju. Pritom utvrđujemo Vaš položaj na tržištu i utvrđujemo koliko je napredovao Vaš udio na tržištu. 

  • Analizu lokacije koristimo kako bismo utvrdili koliko je profitabilna Vaša trenutna lokacija tvrtke i gdje možete pronaći optimalne nove lokacije. To je popraćeno uslugama poput analize prodajnog  teritorija, planiranja širenja ili planiranja mreže poslovnica.

  • Povećajte potencijal vlastite baze podataka
  • Znanje o kupcima, tržištima i lokacijama vrlo je važan čimbenik stjecanja prednosti u odnosu na konkurente. Vaša vlastita baza podataka kupaca nudi velik potencijal. Naš je zadatak optimizirati, dopuniti i održavati Vašu bazu podataka ažurnom. To se može učiniti pomoću naše usluge revizije podataka, kojom ispitujemo bazu podataka Vaše tvrtke. Prednosti:

  • Rezultate analize Vaše baze podataka dobivate unutar par dana.
  • Revizija baze podataka Vam pokazuje prednosti i nedostatke baze.
  • Stvaranje novih unosa podataka je lako, brzo i učinkovito.